רכשתי פלאפון לפני חודש וחצי והוא לא תקין מההתחלה. מדובר בפלאפון של שיאומי. יום-יומיים לאחר שקניתי אותו שכחתי את קוד הגישה והפלאפון ננעל. לאחר נסיונות לשחזר את הסיסמא בעצמי, פניתי לחברת הביטוח שלי "המעבדה המרכזית לתיקון פלפאונים", אמרו לי להגיע למעבדה המרכזית ברמת גן , שם יפרצו את הפלאפון. במעמד המסירה של הפלאפון שאלתי אם יכול להגרם נזק למכשיר בשל הפריצה ואמרו לי שנזק יכול להגרם רק לקבצים.
לאחר מספר ימים החזירו לי את הפלאפון. כאשר המכשיר ניסה לעדכן תוכנה, הוא נתקע ונכנס למצב שאין אפשרות לעשות איתו כלום. כלומר- תקוע על מסך שחור של טעינה- אינו יכול לקבל שיחות, הודעות וכו'- ובעצם לא משמש כפלאפון. המצב הזה נמשך עד שהוא מגיע ל -15% סוללה, ומכיוון ומדובר במכשיר חדש- זה יכול לקחת 12 שעות.
הכנסתי את המכשיר לתיקון. החזירו לי אותו לאחר שבועיים "מתוקן"- ובעצם שום דבר לא השתנה בכשיר. הוא יצא בדיוק באותו הסטטוס בו הוא נכנס.
ב-17.1 התקשרתי ושלחתי למייל לחברת הביטוח בוא אני מבקשת שהמנהל יצור איתי קשר וכי אני מעוניינת לקבל מכשיר חדש, בהניתן העובדה שמכשיר נרכש לפני למעלה מחודש- היה ברשותי מספר ימים בודדים (שאר הזמן היה ב"תיקון" במעבדה) והוא לא תקין.
הסבירו לי שמנהל יצור איתי קשר תוך 2 ימי עבודה
לאחר 2 ימי עבודה התקשרתי שוב, לברר מדוע אף מנהל לא התקשר אליי, והסבירו לי שיש בעיה בתוכנה של חברת שיאומי ואין קשר למעבדה עצמה, ולכן הם יכולים לעזור לי בכך שיעדכנו תוכנה. הנציגה איתה דיברתי אמרה שעליי להגיע למעבדה המרכזית ברמת גן ביום ראשון ה- 22.1, ושם יסדרו לי את זה "על המקום"- (שיחה מוקלטת)-
ב-22.1 הגעתי למעבדה המרכזית ברמת הגן, שם אמרו לי שעדכון תוכנה לוקח בין 4-ל-6 שעות כך שאין אפשרות לעדכן תוכנה על המקום כפי שהובטח לי בשיחה עם נציגת החברה. השארתי את הפלאפון שם.
למחרת ה-23.1 התקשרתי לבדוק את סטטוס הפלאפון- שם הנציגה התפלאה למה אני מתקשרת אם רק הפקדתי את הפלאפון יום לפני- והסברתי שזו הייתה ההבטחה מצד החברה- במהלך אותה שיחה מוקלטת אפשר לשמוע בבירור אותי מאמתת שביום ראשון אני אגיע למעבדה בה יעדכנו לי גרסא על המקום, יחזירו לי פלאפון תקין. כמו כן בקשתי ממנה להעביר למנהל שלה, שבמידה והפלאפון איננו תקין אני דורשת לקבל מכשיר חדש.
עדיין אף מנהל לא יצר איתי קשר.
אשמח לקבל ממכם ייעוץ למי עליי פנות
תודה רבה
הגר
שלום הגר,
עניתי על שאלתך בשיחה טלפונית.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר