שלום.
שמי שרית יוסף.
בחודש דצמבר הזמנו 5 חברות נופש בבית מלון יו סאנרייז הכל כלול שבקיבוץ איילות.
לפני כשבוע התקשרו משירות הלקוחות של רשת פתאל להודיע שיש בעיה עם המלון והתאריכים. הציעו חלופות- לשנות תאריכים ( מה שלא בא בחשבון) או מלונות אחרים באילת באותה הרמה (יש לציין שבמלון שהוזמן ישבריכה מחוממת באחרים אין)
בשל כך מבחינתנו היתה דרישה לפיצוי הולם ודרשנו לנפוש במלון הכל כלול ברמה יותר גבוהה כפיצוי לעוגמת נפש( יו קורל ביץ הכל כלול) . הרשת מבקשת תשלום נוסף על מנת לשהות באותו המלון.
מה דעתכם המקצועית בנושא?
נשמח לייעוץ והאם יש לנו כאן קייס לתביעה ?
יש לציין שההזמנה בוצעה 3 חודשים מראש ללא אפשרויות ביטול מבחינתנו.
אנו 5 נשים נשואות עם ילדים שמחכות כבר לצאת לחופשה של קצת שקט ובמקום זה מתעסקות בנושא האם בכלל הנופש יתקיים....
אודה להתייחסותכם.
***הנופש מיועד לתאריכים 2-5 למרץ 2017
בברכה
שרית יוסף
נשלח מ-LG Mobile שלי
שלום,
בהתאם לה שאת מתארת יש לכן עילה לתביעה, כיוון שלמעשה החברה הפרה את ההסכם איתן. אני מציע לבדוק את ההסכם עליו חתמתן ולבדוק כיצד ההסכם מתייחס לשאלה, שיתכן שההסכם מסיר מהחברה את האחריות במידה והם מבטלים עיסקה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
במידה ואתן מעוניינות בייעוץ וסיוע משפטי בעניינכן, אנא פנו למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר