בתאריך 5/6/12 רכשו הורי, מבוגרים בשנות ה-80 לחייהם דוד שמש 150 ליטר אמייל ממר חזן, געש דודי שמש ( רצ"ב חשבונית )
ביולי 2014 התגלתה דליפה בדוד, אבא שלי, אליהו פנה למר חזן מספר פעמים בטלפון אך זה התנער ממנו ודחה אותו בלך ושוב.
אבא שלי התייאש ופנה אליי, גם אני נתקלתי בחומה בצורה ולא מקצועית, ורק לאחר פרסום מספר פוסטים בדף הפייסבוק של החברה חזר אלי מר חזן ובסופו של דבר נאות להחליף את הדוד בדוד משופץ.
ביום ראשון 12/2/17 החלה שוב דליפה מאסיבית מהדוד פניתי טלפונית למשרדי החברה ושוחחתי עם שגית שהבטיחה לתת לי מענה את סוף היום, אחרי אין ספור צלצולים רק ביום ב בבוקר הצלחתי לתפוס אותה טלפונית. שגית הפנתה אותי לנייד של מר חזן 054-5769017.
מר חזן שאל אותי האם יש לי תעודת אחריות? עניתי שאין בידנו כזו כי אף פעם לא קיבלנו, אך ציינתי כי על גבי החשבונית מצוין בפרוש 5 שנות אחריות לדוד ו-12 חודשים למערכת החשמל.
מר חזן לא אהב את תשובתי ותגובתו המהירה והפוסקת: " אתה יודע מה לא בא לי לדבר איתך " וניתק.
הורי עוברים ימים קשים ללא מים חמים בתקופה קרה במיוחד, אודה לתגובה מהירה
שלום,
באם יש לך כתב אחריות על המוצר, יש לפעול בהתאם לכתב האחריות.
לפיכך, אם רכשת דוד עם 5 שנות אחריות, האחריות לתיקון הדוד חלה על נותן האחריות ובתנאי שהתקלה כלולה בהסכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר