הזמנו ריהוט עבור דירתנו. הריהוט הגיע באיחור של שלושה שבועות והיה פגום ואף לא הורכב במלואו. התלוננו בבוקר יום המחרת לשירות שהבטיח לטפל בעניין. גם שלחנו מייל עם תמונות שתעדו הפגמים. לאחר שהגיע נציג מטעם החברה לבחון הריהוט, נאסף הריהוט למפעל. לאחר שלמעלה מחודש החברה לא ספקה את הריהוט, הודענו על דרישה לביטול העסקה. שלחנו מכתב. לאחר כשבועיים חזרו אלינו בקשו לספק שידה. עמדנו על זכותינו לבטל. אולם החברה לא מסכימה בטענה שהריהוט כבר יוצר. האם קיימת לנו זכות ביטול.
שלום,
בהתאם למתואר כאן, יש לך זכות לביטול העסקה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר