שלום הזמנתי טיסה ל3 נוסעים(אני ושתי בנותי) הלוך ב19.2 וחזרה ב22.2 סהכ 1224 שח ביום הטיסה ב7.30 בבוקר היתבשרתי שהסבתה של הילדות ניפטרה ולכן הייתי חייב לבטל את העיסקה מחוסר ברירה אי אפשר לצאת לחופשה שהסבתה של הבנות נפטרה.לכן התקשרתי לוואלה טורס שדרכם הזמנתי כדי לבטל ונאמר לי שהם ידווחו על הביטול ונסיבותיו לחברת ארקיע לאחר מיכן ביקשו שהעביר להם תעודת פטירה או כל אסמכתה אחרת אז העברתי להם כפי שהם ביקשו. יותר מאוחר היתקשרתי לברר ונאמר לי שארקיע חייבו אותי בדמי ביטול מלאים ושהם. קיבלו את אישור הפטירה ויקח זמן עד שהם יחליטו עם לזכות אותי ובכמה .היום כבר יום רביעי. 3 ימים אחרי ועדיין אין להם תשובה בשבילי וזה ניראה לי שזה מריח לא טוב השאלה שלי האם עליי לפנות לואלה טורס שיזרזו אותם כדי שיתנו תשובה או ישירות לארקיע(שלחתי מלא מיילים והם לא עונים) או שאני צריך לנדנד לוואלה טורס שדרכם הזמנתי(מה שהם לא כל כך אוהבים ומפנים אותי לארקיע) ובכלל מה אומר החוק בנסיבות אלו?אודה. לכם מאד באם אקבל מענה לשאלותיי תודה יוסי
שלום,
כן, במידה ואתה רוצה תשובה עליך לפנות לגורמים הרלוונטים.
אני מציע שתבדוק את העניין בהתאם להסכם עליו חתמת בעת רכישת הכרטיסים.
החוק אינו קובע דבר בעניין זה. מה שקובע הוא ההסכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר