שלום, אני אסביר ממש בקצרה...
התקשרתי למוקד מכירות לצריכה ומיגון לשם כך שאני יצרוך בחשמלאי בכל רגע נתון.
הם אמרו לי לשלם כל חודש 100 שקל אך לא ציינו שברגע שאני הזמין חשמלאי אני אצטרך לשלם 150 שקלים (כל כניסה של טכנאי). לאחר מכן ברגע שהבנתי זאת רציתי לבטל (חודש דצמבר ביקשתי שיעצרו את הורדת התשלום 100 השקלים) לאחר שלושה חודשים בדקתי את חשבון הבנק והבחנתי בכך שממשיכים להוריד לי כסף!
שוב פניתי אליהם והם עונים לי באדישות רבה "בסדר נחזיר אל תדאגי", לאחר שציינתי את העובדה שהם משקרים ללקוחות כמוני ושאני רוצה לתבוע אותם הם החזירו סכום של חצי ועוד חודש את החצי השני, אחרי שקיבלתי חלק מהסכום, התקשרו אליי ואמרו לי את אותו הדבר ושוב לא ציינו בכלל את מחיר התשלום של הטכנאי.
השאלה שלי היא האם אני יכולה לתבוע אותם על סמך השקרים שהם אומרים.
יש בידי את כל ההקלטות וההוכחות לכך, ואם כן, איך אני מתחילה זאת?
שלום,
בהתאם לדברים המתוארים יש לך עילה לתביעה.
כדי להתחיל את התהליך עליך להגיש תביעה בבית המשפט.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר