שלום
לפני מספר חודשים קניתי מקרר חדש, ביום שקיבלתי אותו והוא הותקן שמתי לב שהוא הגיע עם מגירה אחת שבורה, מיד כששמתי לב אמרתי זאת למוביל/מתקין שעוד היה אצלי והוא אמר שהוא לא יכול לעשות כלום ושאתקשר לחברה. התקשרתי אליהם עוד באותו יום והפנו אותי ממקום למקום ולבסוף קבעו לי מועד לטכנאי. הטכנאי הגיע אלי ב2.1.17, צילם את השבר ואמר שישלח את זה לחברה ויזמינו לי חלק חלופי. מיותר לציין שכבר פספסתי יומיים עבודה בשביל המתנה לטכנאים ואז מתברר שבכלל לא מתקנים לי את המכשיר במקום. בכל אופן, אני ממתינה עד היום לקבלת החלק החלופי (25.3.17), מעל חודשיים וחצי. לפני מספר ימים התקשרתי לברר מה קורה עם זה ונאמר לי שהחלק הוזמן רק בתאריך 16.1.17, שבועיים אחרי שהיה אצלי טכנאי, ושמכיוון שאין את החלק בארץ נאלצו להזמין אותו מחו״ל ולכן זה לוקח זמן, ועדיין לא ידעו לתת לי צפי מתי יגיע החלק. מבדיקה קצרה שעשיתי באתר הצרכנות נראה שמדובר בזמן לא סביר בהחלט לתיקון מכשיר שהגיע אלי פגום מהניילונים. רציתי לברר האם יש לי עילה לתביעה? מה סדר גודל של תביעה כזאת? תודה רבה
שלום,
בהתאם לדברים המתוארים יש לך עילה לתביעה מכוח חוק הגנת הצרכן.
החוק קובע פיצוי ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח + פיצוי בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר