סבתא שלי הגיע לארץ לתקופה של כמה חודשים
היא קנתה סים של הוט מבייל בסכום של 25 לחודש +10 לחודש עבור שיחות לחו"ל,
אחרי ככמעט 3 חודשים היא שמה לב שבויזה יורד לה חודש אחד קרוב ל2000 ,ועוד חודש 3500 וחודש שלישי 4300 (חשבונית לא הגיע)
בשיחה אם הוט מבייל הם אומרים שהיא הייתה צריכה להתקשר דרך 017 ובפועל היא התקשה דרך 013 ואין להם איך לעזור זה אשמה שלה ,אבל בפועל אף אחד לא אמר לה דרך איך להתקשר (הסים נקנה דרך חנות למכירת טלפונים )
האם יש מה לעשות בנידון?
האם אין חובה לחברה לבדוק כאלה דברים ולעדכן את הלקוח בו בזמן שהוא חורג בסכום לא הגיוני
תודה
שלום,
הצעתי היא לנהל מו"מ עם החברה כדי להגיע לפתרון.
אם תצליחו להוכיח את טענותיכם, יתכן ובית משפט יבטל את העסקה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר