שלום,
ביום שישי האחרון רכשתי מחשב נייד בסניף ksp.
מאוחר יותר שמתי לב שהמסך של המחשב אינו כמפורט בדגם שרכשתי (קצב רענון נמוך מהמפרט).
האם החוק קובע שזו אשמתם או אשמת היצרן/יבואן שממנו לקחו את הנתונים.
ברצוני לדעת מה אני יכול לעשות משלב הזה (ביטול עסקה, תביעה וכו').
תודה מראש.
שלום,
עליך לפנות לחנות ולבקש החלפת מסך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלום,
פניתי ל KSP שזו הפנתה אותי ל ASUS כנותנת השרות.
לאחר כ3-4 חודשים שבהם אני רודף אחריהם לקבל תשובה הם החזירו לי תשובה כי המפרט שפורסם באתר אינו נכון.
KSP התקשרו אלי לאחר מכן ואמרו לי שאוכל לבטל את העסקה.
הסתכלתי על מחשבים אחרים באתר של KSP לראות אם אני מוצא תחליף למחשב ומצאתי דגם אחר של ASUS, התקשרתי אליהם לוודא אם המפרט נכון במחשב זה לפני שאני רוכש אותו כי לא רציתי לבזבז שוב פעם זמן רב בשיחות איתם. לאחר כמה ימים הם חזרו אלי ואמרו לי שהמפרט גם בדגם הזה אינו נכון.
האם יש לי אפשרות להתלונן עליהם למועצה הישראלית לצרכנות או גוף אחר? האם אני יכול לתבוע אותם (פרטי/ייצוגי) על כל הזמן שבזבזתי מולם והעל הפרסום המטעה שהם עשו ועדיין עושים?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר