שלום רב, לאימי בת ה- 74 התקשרו מחברת "קנייה פלוס בע"מ" ואמרו לה שהיא נמצאת אצלם במועדון וזכאית לשואב רובוט ומגבות וביקשו את כרטיס האשראי שלה. היא נתנה אותו אבל התחרטה. אולם החברה סירבה לבטל את העיסקה ושלחה לה את המוצרים. חייבו אותה ב- 2,628 ש"ח. היא פתחה אותם והשתמשה בהם אולם היא מצטערת ומתביישת שנתנה את מספר הכרטיס. היא ביקשה לבטל את העיסקה ומוכנה לשלוח בחזרה את המוצרים. העיסקה נעשתה בתאריך 27.02.2017. האם ניתן לעשות משהו בנידון? איך המדינה של פתרה עד היום את מכת העקיצות הללו? אני לא יכולה לקחת לה את כרטיס האשראי.
שלום,
פרסמתי כאן באתר פרטי עו"ד שמטפל בתביעות מסוג זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר