שלום רב,
לפני שנתיים קנינו מקרר והתגלו בעיות במערכת הקירור. במשך תקופה מסויימת השלכתי מוצרים ללא הפסק עד שהחלטתי לרכוש מד טמפרטורה וגיליתי שהטמפרטורה המוצגת בצג הדיגיטלי אינה נכונה כלל והזעקתי טכנאי.4 פעמים היה טכנאי ולא פתרו את הבעייה ורק בפעם החמישית החליף טכנאי את מערכת הקירור והבעייה נפתרה. אלא שהסתבר שהצבע של הדלת התחתונה אינו תואם לעליונה. בפעם הראשונה שקנינו את המקרר והיו פגיעות והחליפו את הדלת התחתונה ומי שהחליף לא שם לב לשוני בצבעים.אולם יש בעייה בחברה זו כיוון שהיא טוענת שהיא לא מחזיקה את הדלתות במלאי ושוב צריך לחכות שיגיע מחול.אם מדברים על עוגמת נפש הם הצליחו לגרום לעוגמת נפש גדולה.עד היום 8 חודשים מקניית המקרר השני והגילוי של השוני בצבע לא קיבלנו את הדלת התואמת.האם אין חוק המחייב את החברה להחזיק מלא בארץ? והאם אין מקום לתבוע את החברה על כך שהתלוננתי 4 פעמים על תקלה במערכת הקירור אך טענו שאין בעייה ורק בפעם החמישית שהגיע טכנאי הוא החליף את מערכת הקירור?
שלום,
על החברה להחזיק חלקי חילוף.
בהתאם לדברים המתוארים החברה התרשלה בכך שרק בפעם החמישית איתרו את התקלה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר