שלום רב,
לפני חודש התקשרתי להוט וביקשתי להקפיא את המנוי או לנתק אותו במידה ואי אפשר להקפיא.
הנציג טען שאי אפשר להקפיא את הטלוויזיה לבד , אלא הניתוק יתבצע על הטלוויזיה והאינטרנט יחדיו.
אמרתי שאת האינטרנט אני לא רוצה להקפיא.
הנציג אמר שאפשר לפצל את החשבוניות של הטלוויזיה ואינטרנט ורק אז להקפיא את הטלוויזיה.
הנציג אמר שיחזרו אליי תוך 24 שעות ואף אחד לא חזר אליי.
עבר חודש וראיתי בחשבון בנק שחייבו אותי על הטלוויזה .
שבוע שעבר התקשרתי, ושאלתי למה לא פיצלו את החשבוניות?
הנציג טען, שחלה כאן טעות שאי אפשר לפצל חשבוניות.
שאלתי אותו למה אף אחד לא חזר אליי, בכדי לעדכן אותי, מה גם שלפני חודש אמרו שיתקשרו אליי תוך 24 שעות.
ביקשתי שוב ניתוק.
העבירו אותי לשימור לקוחות והנציג בשימור לקוחות אמר שינתרו אותי תוך 2 ימי עסקים.
מה גם, הוא אמר שעד יום ראשון יגיע אליי טכנאי בכדי לאסוף ציוד.
הסכמתי.
הנציג גם הוסיף שיזכו אותי על חודש שעבר.
בינתיים עברו 3 ימי עסקים ואף אחד לא חזר אליי, ולא בוצע ניתוק.
התקשרתי אליהם היום שוב, והועברתי לנציגה שמקבלת רק הודעות, וזה פעם שנייה שמעבירים אותי לנציגה שמקבלת רק הודעות.
מה ניתן לעשות במקרה הזה?
תודה.
שלום,
אני מציע לפנות לחברה שוב בעצמך או באמצעות מכתב מעו"ד על מנת לבקש שוב ניתוק ובנוסף פיצוי בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר