לפני כ5 חודשים סגרתי עם חברת כבלים עסקה ובה לפי הנציגה המחיר החודשי יעמוד על כ 270 שח לחודש . בקישתי שישלחו לי למייל את פירוט העסקה עך לא שלחו . בואות החודש סכום החיוב עמד על הסכום שסגרנו . אך לאחר מכן גבתה החברה מחיר שונה מהמסוכם . לאחר שפניתי לחברה לבירור פשר השינוי וכבלת זיכוי על הפער קיבלתי את התשובה "זוהי אחריותך לבדוק את החשבונית" ו"הסכום שסגרת עם הנציגה לא מתאפשר לכן נכון לעכשיו הסכום שונה " ברשותי ההקלטות עם נציגי החברה בעת הבירורים . החברה במשך כל התקופה קובעת כי נציג יחזור אלי במועד מסוים ולא עושה כך . כיצד עלי להמשיך עם הנושא . איך אני מקבל את ההחזר או איך אני מברר אם ברשותי עליה מספקת לטביעה . תודה מראש ,חי .
שלום,
אני הייתי ממליץ לך לעבור ולקבל שירותים מחברה אחרת. אני לא ממליץ לך להגיש תביעה בעניין זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר