שלום לכולם . לפני כ 10 חודשים קניתי שולחן לסלון שעשוי מעץ . הוא משמש בעיקר לקישוט ולהנחת כוסות שתייה לרוב . לאחרונה רגל אחת שלו פשוט נשברה מבלי שהופעל עלייה כל לחץ או משקל . התקשרתי לחברה . הגיע עובד שלהם שאמר שאכן השבר הוא מפגם בייצור , והבטיח החלפה תוך 21 יום . לאחר 21 יום , הגיע עובד אחר שטען שהוא יתקן את הרגל השבורה או שאקח ממנו שולחן חדש אחר שהוא הביא איתו מבעוד מועד . מיותר לציין שאני לא אקח את השולחן שהוא הביא איתו , ואני רוצה שולחן שזהה למה שכבר לקחתי . יש לי אחריות לשנה . מה החוק אומר ? האם צריכים להחליף לי לחדש מאותו סוג או שמותר להם לתקן ? או שבכלל אולי אני יכול לקחת זיכוי ? מה אני צריך לעשות ? תודה
שלום,
תחילה יש לעיין בהסכם עליו חתמת מול החנות בעת הרכישה.
החוק קובע כי יש לתת לחנות אפשרות לתקן (במידה ולא מדובר על פגם בייצור), או לקבל מוצר חדש במקום או לבטל עסקה, על פי בחירתך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר