ביצעתי עסקה ביום 18/6/17 לשכירות שמלת כלה ללא תיקונים והיום 22/06/17 הודעתי על רצוני לבטל את העסקה ששולמה בכרטיס אשראי במלואה.
האם אני מחוייבת לשלם משהו?
שלום,
החוק הקובע בעניינך - תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
בהתאם למידע שמסרת אינני יכול לקבוע לאיזה קטגוריה המקרה שלך שייך.
אני מזמין אותך לעיין בתקנות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
בהמשך לפנייתי: ביצעתי עסקה ביום 18/6/17 לשכירות שמלת כלה ללא תיקונים והיום 22/06/17 הודעתי על רצוני לבטל את העסקה ששולמה בכרטיס אשראי במלואה. האם אני מחוייבת לשלם משהו? האם עסקה זו נופלת בקטגוריה של ביטול שירות שלא מומש עדיין? לא קיבלתי את השמלה ולא נעשו שינויים. לדעתי, אי אפשר להתייחס לעסקה זו כעסקת ביגוד רגילה.
שלום,
האם חתמת על מסמך שכירות השמלה ? האם בחנות יש שלט המורה על מדיניות ביטול העסקה ? האם נאמר לך בעל פה או בכתב מדיניות ביטולים ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר