שלום,
ביצעתי התקשרות עם חברה המספקת לידים חמים (התקשרות של הלקוח בראשונה נעשית ע"י החברה אך מזדהים בשמי ולאחר התעניינות מצד הלקוח הוא מופנה אלי) בתחום הביטוח, כשההתקשרות עם נותן השירות הותנתה מצידו במס' מינימלי של לידים, והכמות שתתקבל על בסיס יומי תלויה ברצוני וניתנת לשינוי, במהלך תקופת ההתקשרות ולאחר קבלה של מס' מתעניינים הבחנתי שאיכות השירות המתקבל הוא מאוד ירוד בלשון עדינה ומתבטא בלקוחות שהופנו כשלא באמת היו מעוניינים, שמעתי אף טענה מלקוחה שהרגישה שממש לחצו עליה, כשדבר זה גורם נזק כאשר משתמשים בשמי, בנוסף לכך אינם מספקים את הכמות היומית שנדרשה במסגרת הכמות שסוכמה ושונתה במהלך התקופה, בעקבות כך נשלחה לחברה הודעה בבקשה להפסיק את השירות ולחייב בסכום של כמות הלידים שסופקה מתוך סכום ששולם מראש ולהחזיר את היתרה,
אך לטענתם הם מוכרים חבילות ולא ניתן לקבל החזר כספי, והוסיפו שלא כדאי להסיק מסקנות מהירות אודות השירות אלא לבסוף לאחר שמתקבלת תוצאה של עלות מול רווח במאזן מצידי, למרות שבפועל השירות נמדד בפרמטרים שונים נוספים משמעותיים מאוד שלא ניתן לכמת במספר, חשוב לציין שלא צויין בהסכם שום סעיף הנוגע לביטול/הפסקת השירות, האם יכול להיות מצב כזה שחברה שמספקת שירותים תולה את הפסקת שירות/אי הפסקת השירות בסיום כמות הלידים המינימלית שהותנתה להתקשרות עימה למרות שיש פרמטרים נוספים הנבחנים? האם מבחינה חוקית יש באפשרותי לסיים את ההתקשרות?
שלום,
התנאים לסיום ההתקשרות אמורים להיות מצוינים בהסכם עליו חתמת מול החברה.
בכל מקרה, אתה רשאי לסיים את ההתקשרות, בטח אם החברה אינה עומדת בתנאיי ההסכם ו\או הטעתה אותך.
אני מציע לך לפנות אל החברה בכתב ולהוגיע על סיום התקשרות וכמובן לתעד את כל הנעשה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר