במהלך חודש מרץ ביקשתי להתנתק מחברת הוט מאחר וסכום החיוב החודשי נהיה גבוה יותר ללא שינוי ומבלי הודעה מוקדמת פנו אליי נציגי שימור שונים ועדיין התעקשתי להתנתק . ביום שהחברה היתה אמורה לאסוף את הציוד פנה אליי נציג והציע לי מחיר טוב עבור חבילת הטריפל שברשותי והציע לזכות אותי ב160 שח . בנוסף במהלך החודש שדרשתי להתנתק המנוי היה בהקפאה ולא ראינו טלויזיה והנציג הבטיח שלא אחויב על 3 שבועות ושלמעשה כמעט ולא אחויב החודש הסכמתי להתחבר בחזרה להפתעתי כשצפיתי בחיוב הקרוב של כרטיס האשראי גיליתי חיוב מחברת הוט על סך של 672 שח מיד פניתי לחברה ואז הנציגה אמרה לי שצריכים לזכות אותי בסך של 303 שח ואני מצידי ביקשתי שבתחילה יזכו אותי לפני החיוב בבנק הרי אם יודעים מראש שקיים זיכוי למה לחייב סכום כל כך גדול ולגרום לי להוצאות מיותרות הנציגה הבטיחה שתבדוק ותחזור אליי תוך מספר שעות מקסימום למחרת בבוקר הנציגה לא חזרה אליי והחיוב הגבוה והלא מוצדק חוייב בבנק בנוסף גיליתי שחוייבתי עבור דמי הקפאת מנוי על מנת לשמר את המנוי מיותר לציין שלא אני ביקשתי את הקפאת המנוי ובטח שלא לשמר אותו כל שרציתי הוא להתנתק !!! החברה היא זאת שהתעקשה ולא הרפתה בכדי לשמר אותי כלקוחה שאלתי באיזו זכות החברה יכולה לגבות ממני כספים כאשר היא יודעת מראש שאיננה אמורה לגבות ואני אמורה להיות מזוכה עליהן ? אילו מהחוקים להגנת הצרכן הפרה החברה כלפיי? וכמה ניתן לתבוע עוגמת נפש עבור הטרחה וחוסר האונים ?
שלום,
החברה עברה על חוק הגנת הצרכן (יש רק חוק אחד). אני מפנה אותך לסעיף הפיצויים ללא הוכחת נזק שיכולים להגיע עד ל 10,000 ש"ח פיצויים ללא הוכחת נזק.
לגבי עוגמת הנפש והטרחה, עליך לבקש את סכום הפיצוי בהתאם לעוגמת הנפש שנגרמה לך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר