אני ואשתי רכשנו מזרן לפני כחודש. במעמד הקניה נאמר לנו על ידי המוכר שאם לא נאהב את המזרן, יהיה ניתן להחליף / להחזיר אותו אחרי 30 יום.
חיכינו חודש, המזרן הגיע, השלחים הניחו אותו על המיטה ופתחו את הניילון (מבלי שפניתי אליהם וביקשתי זאת).
ישנו לילה אחד על המזרן וגילינו שהוא קשה משמעותית ממה שהיה בחנות.
ניגשתי יום אחרי לחנות וביקשתי להחזיר את המזרן ולהזדכות על הסכום שאותו שילמנו. נעננו בסירוב בטענה שהניילון ירד מהמזרן.
אחרי טלפונים בלתי פוסקים לחנות ולשירות לקוחות הציעו לנו או שנחזיר את המזרן ונשלם 30% מהמחיר או שנחזיר אותו וניקח מזרן אחר.
אנחנו לא מעוניינים באף מזרן שיש להם וכמובן שלא נשלם 30%.
השאלה היא מה לעשות עכשיו?
האם אני יכול לבטל את העסקה מול חברת האשראי ו״לזרוק״ להם את המזרן בחנות?
האם עלי לפנות למעצה לצרכנות?
מה אני עושה עם המזרן בנתיים?
אשמח לתשובה :)
תודה,
מקס
שלום,
אני מציע לך להוציא מכתב התראה לחנות ולהודיע על ביטול עסקה.
במידה והחנות לא תבטל את העסקה, לא יהיה מנוס מלהגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות לצורך ביטול העסקה.
חברת האשראי לא תבטל לך את העסקה כיוון שקיבלת מוצר.
אתה רשאי לפנות למועצה לצרכנות בעניין זה.
לגבי המזרון, אני ממליץ לך לארוז אותו טוב ולאכסן עד למתן פסק דין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר