רכשנו תנור סימנס עם ניקוי עצמי פירוליטי.
התנור הגיע, טכנאי התקין,
וראיתי שהאפיה לא נעשית כראוי (לפי הסברי החוברת).
הזמנתי טכנאי, שאמר לא להתייחס לחוברת ואמר לי באיזה תוכנית בלבד להשתמש.
עשיתי כדבריו אך עדיין התנור לא אפה כראוי (כל המאפים רטובים בפנים ולא נאפים כראוי).
שלחתי פקס לחברה- לא הגיבו ולא חזרו אליי.
שלחתי מייל לחברה- לא הגיבו ולא חזרו אליי.
כעבור שבוע צלצלתי- ותאמו לי טכנאי.
חצי שעה לפני המועד שטכנאי אמור להגיע- צלצלו להודיע שלא יגיע כי הוא חולה.
ביקשתי לתאם מןעד חדש- אמרו לי שיחזרו אלי במהלך היום לתיאום.
לא חזרו.
כיבור יומיים צלצלתי- אמרו שיחזרו לתאם במהלך היום- לא חזרו.
למחרת צלצלתי שוב- אמרו שיצלצלו לתאם טכנאי תוך חצי שעה- לא צלצלו.
עברו שבועייים!! ממועד ביטטול הטכנאי- וטרם קובעים לי מועד חדש.
האם ובגין מה מגיע לי פיצוי על אי הגעת טכנאי? ועל אי קביעת מועד חדש ??
שלום,
מגיע לך פיצוי בגין הסחבת הארוכה, שיחות הטלפון ובעיקר חוסר היחס ללקוח.
באם לא הגיע טכנאי בזמן מגיע פיצוי בכוח חוק הטכנאים בסך של 600 ש"ח.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר