שלום רב,
היה אצלי לפני שבוע טכנאי לשם תיקון ממיר טלוויזיה.
הטכני הציע לי חבילה אחרת בנוסף הציע לי לקנות טלוויזיה.
הסכמתי לאחר שהטכנאי אמר שעוד באותו היום יצרו עימי קשר לשנות חבילה.
וגם הטכנאי אמר שעד יום ראשון אני אקבל את הטלוויזיה החדשה.
עד עכשיו לא שינו לי את החבילה פשוט לא חזרו אליי למרות שירתי קשר עם הטכני והוא אמר לי שיחזרו אליי.
מה גם שגם את הטלוויזיה לא קיבלתי.
האם אני זכאית במקרה כזה לפיצוי כלשהוא?
שלום,
התשובה לשאלתך היא כן, אך בטרם רצים לדרוש פיצוי ו\או להגיש תביעה אני מציע למצות את העניין מול החברה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר