שלום,
חברת ספק שינתה את שם משתמש במעמד החלפת חבילה ללא ידיעה של לקוח. וגם ללא הודעה. מה שניתק את מייל. כלומר לא הייתה גישה למייל מבחוץ. לאחר כל בירורים, פנה לקוח לטכני על מנת לשחזר ונציג בטעות העביר את פניה לשירות, ושמה הכל נמחק לצמיתות. יש את כל השיחות מוקלטות עם כל נציגים כולל מנהלים שאומרים שחלה טעות חמורה פעמיים. לטענתם לא ניתן לשחזר את מיילים. מדובר במסמכים חשובים והתכתבויות הנוגעות לעבודה עניינים רפואיים.
המסמכים היו מאוד חשובים ולא ניתן לשחזרם אלא אם כן זה שמור בשרת ולחברת ספק פושט אין זמן וכוח לחפש לשחזר אותם.
בכל מקרה האם ניתן לתבוע על עוגמת נפש עם הוכחות כמו שיחות מוקלטות כולל נציגים ומנהלים. שני מנהלים מודעים בכך שחלה "טעות" פעמיים.
תודה והמשך שבוע טוב...
שלום,
ניתן לתבוע בגין רשלנות, נזקים ועוגמת נפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר