09:31:16
שלום רב, ב 26.4.17 הזמנתי מוצר קוסמטי מאתר בחו"ל שמו Luxstylintl בזמן ההזמנה עצמה מיד לאחר הקלדת הפרטים כולל כרטיס אשראי נעלם חלון הרישום וחשבתי שההזמנה כלל לא נקלטה..לפני כשבועיים קיבלתי את המוצר...למוצר התלוותה קבלה על תשלום של 39.85 $... אתמול(26.6.17)קיבלתי מכתב מאיים מהחברה הטוען כי התשלום הנ"ל לא הועבר לרשותם כמו כן שעליי לשלם קנס ע"ס 10$ עקב אי תשלום ...בנוסף מאיימים שאם תוך 10 ימים לא ישולם החוב ייפתח נגדי תיק תביעה ע"י עו"ד מטעמם.בדיקה ברישומי כרטיס האשראי שלי כלל לא נגבה הסכום הראשוני!!! כיצד אם כן נשלח המוצר ללא גביית תשלום עבורו...הבן שלי נכנס לאתר של החברה וגילה שיש הרבה תגובות של אנשים שכמוני קיבלו מכתבי איום ומסתבר כי רבים נפלו לעוקץ שנעשה ע"י החברה הזו. מה עליי לעשות במקרה הזה? אני מעוניינת לשלם את הסכום וגם את הקנס אך חוששת לשלם שוב בכרטיס אשראי שאותו ביטלתי מיד עם קבלת המכתב ...האם מישהו מכיר מקרה כזה?אשמח מאוד לכל עזרה.תודה מיכל
שלום,
אני מציע לך לפנות בעניין זה לעו"ד שיטפל בעניין זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר