שלום, סגרנו דיל דרך חברת נסיעות לאילת ולפני הנסיעה התקשרנו לברר האם אפשר להאריך את השהייה בחדר ביום העזיבה. אמרו לנו שכן ושמאריכים לנו ב5 שעות.
בדיעבד ביום הגעתנו אמרו לנו שאנחנו צריכים לצאת בשעה הרגילה ושלא רשום להם שום הודעה מחברת הנסיעות.
כשהתקשרנו לחב' הנסיעות לבקש הקלטת שיחה (בקבלה אמרו שאם נשמיע להם יאריכו לנו) טרטרו אותנו ולבסוף הנציג שהבטיח לנו ענה ואמר שהוא התבלבל ולכן נצטרך לצאת ללא הארכה. בנוסף דיבר בצורה מזלזלת, לא התנצל, אמר לנו שעוד שניה שעת יציאה ועלינו לצאת, ואנחנו ספגנו את הטעות שלו. ד"א כל פעם הבטיחו שמנהל יחזור אלינו כדי לקבל הקלטת שיחה וכבר שלושה ימים עברו והוא לא חזר. האם יש עילה לתביעה ואם כן בגין אילו נסיבות ומה אפשר לתבוע?
תודה רבה
שלום,
בהתאם לדברים המתוארים יש עילה לתביעה. השאלה היא האם יש לכם את ראיות מספיקות להוכחת טענותיכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
יש את כל השיחות מוקלטות למעט השיחה הראשונה בה הם הבטיחו להאריך את השהות
אך בשיחות המוקלטות הנציג אומר שהוא טעה
כמו כן השיחה מוקלטת אצלם והם לא הביאו לנו את השיחה
מצוין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר