שלום.
טסנו ב-9.4.17 לברצלונה לחופשת נופש בקוסטה בראוו - 60 ק"מ מברצלונה.
בשדה תעופה קרה ביום א' בלאגן גדול ועברנו ביקורת גבולות אחרי כמעט של 3 שעות בעמידה בתור!!!!
כאשר יאצנו לבסוף לאולם של שדה התעופה הופתענ לגלות שאין שום נציג של החברה - "קשרי תעופה. עשינו כמה סיבובים באולם כי הובטח לנו שנציג עם שלט גדול של החברה יחכה לבאים.
אף אחד לא פגש אותנו -ללא שום הודעה - כי פנינו למודעין של שדה תעופה ברצלונה.
במקום שעה נסיעה (מה שהיה בחזרה בסוף החופש) לקח לנו כ-5 שעות להגיע למלון ואיחרנו לארוחת ערב. נסעונו - אני ובת זוג, אמא שלה גמלאית עם בעיות הליכה, 2 ילדים ותינוק עם כל המזוודות לאוטובוס והגענו למרכז העיר. שם במודעין נתנו לנו מידע לא נכון וברגל עם הסבתא ועם כל הילדים ועם המזוודות הלכנו 2 תחנות עד תחנת רכבת תחתית ושם נסעונו תחנה אחת בלבד כאשר באותה תחנה לקחנו רכבת עד קלייה בקוסטה ברואוו ומתחנת רכבת שם עוד נסענו במונית - הכל בתשלום כמובן. ההוצאות בנוסף ששולם לחברה עבור העברה שלא ניתנה לנו בסך
של כ-70 אירו - לא מתארות את הסבל, עוגמת נפש, כתם על כל הנסיעה עם ביטול חלק ממה שהיה מתוכנן לכן את קוטה בראווה לא ראינו בעצם כי ביזבזנו זמן שלא באשמתנו.
למחרת יצרנו קשר באינטרנט עםן החברה - זה היה ב-10.4.17 והובטח לנו טיפול וארגון הסעה בחזרה. רבל מה שקשור לפיצויים/החזר הוצאות (אחרי שילוח כרטיסי נסיעה באותו יום - לא.
כאשר פניתי לחברה קבלתי תשובה שהכל בטיפול ללא מתן תווח ריאלי וקונקרטי למתן פיצויים. למה ממשיכים לשפוך מלח על פצע במקום לפצות עבור כל הגהנום שעברנו ולשקוח על הנסיעה האומללה שעבורה שולמ כ-15000 ש"ח - ללא תענוג אלא עבור כתם ונזק ועוגמת נפש.
מה ניתן לעשות?
שלום,
אני מציע לשלוח לחברה מכתב התראה לפני תביעה מעו"ד. באם מכתב לא יסייע השלב הבא יהיה להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לכם.
במידה ואתם מעוניינים בייעוץ וסיוע משפטי בעניינכם, אנא פנו אליי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר