שלום רב, כרגע סיימתי שיחה עם "שירות ההודעות" של הוט. השירות ענה אחרי 17.5 דקות של המתנה על הקו של הוט כדי להודיע שהם לא יכולים לענות כעת. הם ביקשו להשאיר מספר לחזרה "תוך שעתיים". במקביל אני מחכה יותר מ 1/2 שעה בצ'אט ושם גם לא עונים מעבר להודעות האוטומטיות. הנני מעוניין לתבוע אותם על הזלזול בלקוחות שלהם. האם אפשרי? איך? בתודה מראש! ארי
שלום,
בגדול יש לך עילה לתביעה בעניינך - ראה חוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר