רכשנו באפריל מחברת נופש אונליין חבילת נופש לקוס, בעסקת תשלומים טלפונית. 36 שעות לפני מועד הטיסה ארעה בקוס רעידת אדמה. בעקבות החשש מרעידות משנה והמלצת משרד החוץ לשקול נסיעה לקוס, החלטנו שלא לנסוע. מיד עם הפרסום על רעידת האדמה, פניתי במייל לנופש אונליין מהם רכשתי החבילה בקשה לבטל או לקבל נופש חלופי, ונעניתי בשלילה. הם אמרו כי מעבירים הבקשה לספק הוא קווי תעופה וכי מבחינתם אנו חייבים לנסוע.
תביעתי לחברת הביטוח פספורט קארד נדחתה. זאת למרות שהחברה יחד עם הראל, הטיסה מטוס מיוחד להחזיר ישראלים מקוס!
אני שואלת כיצד ייתכן כי יצרן סחורה מסויימת אשר מטיס אותה למשל לצרכן בחו"ל ובמידה והסחורה נפגעת עקב תנאי הטסה לא נאותים אשר אינם תלויים בו, נושא באחראיות לפצות הצרכן , ואילו בתחום התיירות הספק אינו נושא באחראיות והיא מגולגלת לעבר הצרכן הקטן? כיצד ניתן לחייב אותנו לטוס לאזור לאזור שהתרחשה בו רעידת אדמה 36 שעות לפני, ען שני ילדים קטנים ? האם אני יכולה להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות ויש לי סיכוי לזכות בה לנוכח הנסיבות? האם אוכל להגיש תביעה ייצוגית במידה ואמצא צרכנים אשר נפגעו כמוני (וכבר ראיתי שניים שכאלה בפורום המועצה לצרכנות)?
תודה רבה!
שלום,
עניתי על שאלתכם גם בפורום זה וגם באופן אישי.
אנא פנו לעו"ד / פורום תביעות ייצוגיות בעניין זה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר