שלום. קניתי אוזניות לפני כעשרה חודשים. קיבלתי אחראיות לשנתיים על המוצר. לאחר פרק זמן של שימוש, התגלתה בעיה בחיבור הברגים של האוזניות שמסתבר כבעיה כרונית בפס הייצור. החזרתי את האוזניות לחנות כדי שיתקנו או יחליפו. בעל החנות שלח את האוזניות לחברה ומאחר וכנראה התיקון לא כל כך פשוט בעל החנות אמר שיוכל לתת לי אוזניות כאלו חדשות. אני לא מעוניין באוזניות האלה כי מהשוואה שעשיתי התקלה קרתה לברבה אנשים שהזמינו את האוזניות האלה. עכשיו לצערי ביקשתי להוסיף אפילו כסף ולקנות אוזניות אחרות, אך המחיר של האוזניות שקניתי ירד בחצי. האם אני לבטל את העסקה ולקבל את כספי חזרה שהרי שילמתי הרבה יותר וקיבלתי מוצר תקול.
תודה רבה.
שלום,
תוכל לעשות זאת אך באמצעות הגשת תביעה ובית המשפט יכריע בעניין לאחר שישמע את 2 הצדדים ויבחן מדוע החברה אינה יכולה לתקן את המוצר התקול.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר