שלום, קניתי מכשיר טאבלט לפני כחודשיים. בתקופה הזאת היה קלקול במכשיר והוא תוקן בחברה בהתאם לאחריות. לאחרונה שוב קרה בו קלקול מאותו סוג (המשיר לא נדלק) והוא שוב הולך להישלח לתיקון. המכשיר ככול הנראה פגום.
השאלה, כמה תיקונים במהלך תקופת האחריות צריך לעבור המכשיר, בשביל שאוכל לדרוש ביטול עסקה והחזר כסף?
שלום,
החוק אינו מגדיר ואינו קובע זאת.
ראה תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה על המענה לשאלתי הקודמת עם כותרת "כמות תיקונים הדרושה בשביל לבטל עסקה".
בהמשך לאותה השאלה, ברצוני להוסיף, כי מדובר במוצר פגום שלא ניתן לתיקון. הרי אותה בעיה חוזרת כול פעם מחדש למרות מספר התיקונים שביצע היצרן. האם במקרה כזה אפשר לדרוש ביטול עסקה וחזר כספי?
עו"ד איציקובסקי, שלום
עברתי על תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), אכן לא מצאתי התייחסות למקרים מהסוג.
אומנם המקרה לא נראה נדיר, לכן אמורים להיות פסקי דין שנקבעו בעניין. אין לי גישה למאגרים של פסקי דין. אתה, כמובן, לא אמור להתאמץ בשביל החיפוש, אבל אם אתה יודע מראש, אשמח לקבל את תשובתך.
בברכה,
ד.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר