שלום.
הזמנתי טלפון ופלייסטשן 4 פרו מחנות בארה"ב, הם הבטיחו לי שהמשלוח יגיע בתום 5 ימי עסקים, לא קרה. הבטיחו שהמכס לא יעשה בעיות והם יודעים איך להתמודד והבטיחו שלא נשלם כלום בנוסף ואולי רק בארץ. אחרי טירטור של 13 ימים וקשר תמידי עם המוכר בחנות ותשלום של אלפי שקלים על מכס ב2 מדינות שונות החלטתי לבטל את העסקה, גם בגלל שהוליכו אותי שולל ומבקשים שוב כסף במכס בפעם השלישית וגם בגלל שהחבילה לא הגיעה בזמן שהובטחה שתגיע. ביקשתי ביטול עסקה ושלחתי מייל עם כל הצילומים ההכרחיים וכתבתי את מה שהיהי צריך אך למרות הכל החנות לא מוכנה לבטל את העסקה בטענה שלא יכולה לעשות זאת אלה רק כשהמוצר יגיע אלי. אשמח אם יעזרו לי במה אני עושה בצעד הבא, מכיוון שאני חיילת ואין לי כסף לשלם על כך, ולא רק זה שהכסף שהוצאתי על זה כנראה שהלך לפח והם שיקרו לי בנוגע להחזר כספי שאקבל 3 ימים אחרי קבלת המוצר לאחר ששילמתי במכס. תודה!
שלום,
עליך לפעול על פי כללי החנות. כפי שציינת רכשת מוצרים בחנות מארה"ב והחוק הישראלי אינו חל על חנות מארה"ב.
לפיכך, עליך לאסוף את המוצר, לשלוח את המוצר בחזרה לחנות ולבטל את העסקה או לוותר על הכל.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר