הזמנתי סמארפון בטלפון בחנות אינטרנט,והוטח לי שזה יגיע תוך מספר ימים,ביום האחרון כשראיתי שהמוצר לא מגיע הרמתי טל' לבירור,ואז נאמר לי שאין להם את המכשיר במלאי,והם ביטלו את העסקה באופן חד צדדי,ברור שלו הם היו בודקים את העניין אצלם אז לא היו מעכבים אותי מספר ימים,ונגרם לי גם עוגמת נפש מאחר והבטחתי את המכשיר לבת.האם הם אמורים לפצות אותי,והאם קיים עילה משפטית לתבוע אותם?
שלום,
לחנות אין זכות שבדין לבטל את העסקה, בטח מבלי להודיע לך.
בהתאם לחוק הגנת הצרכן אתה רשאי לפיצוי של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק בנוסף לפיצויים בגין הפרת הסכם ועוגמת נפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר