שלום,
בקצרה הסיפור הוא כזה. הזמנו לי ולבת זוגתי ספא באחד המלונות בארץ. הובטח לנו סוג מסויים של ספא (משולב).
בתחילת הטיפול ווידאתי זאת.
בזמן הטיפול קיבלתי רק מריחה של שמן על הגוף והתרעתי על כך בזמן הספא. משיצאתי מאוכזב מהטיפול (המשיך לשים עלי שמן ולמרוח), החלטתי לבקש תעודת הסמכה של המטפל שטיפל בי.
הובטח לי שתישלח במייל התעודה הרלוונטית, ונתבקשתי לכתוב תלונה למייל של בעל המקום בטענה שתטופל.
לאחר שכתבנו את התלונה, לא קיבלנו מענה לא טלפוני, לא במייל, ואף שלחנו דואר רשום לבית העסק. יש לי הרגשה שהמטפל עובד ללא שום תעודה מוסמכת וכתוצאה מכך אין עליי ביטוח כלל. (אני מעריך, אך לא מבין מספיק בנושא)
האם ההמלצה היא לפנות לפניות הציבור? או לבית דין לתביעות קטנות?
כל שאני רוצה הוא להחזיר את הכסף שלא קיבלתי תמורה אליו. לבקש תוספת של הוצאות דלק (הגענו מהצפון עד מרכז) ואולי פיצוי על עוגמת נפש.
האם יש כאן עילה? מה יש חוק שמגן עלי בפני המקרה הנל?
תודה רבה,
גל
שלום,
בהתאם לכל המתואר, אתה רשאי להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות, אך מציע לך להגיש תביעה בתנאי שיש בידך את כל הראיות להוכחת טענותיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר