שלום
אמא שלי הזמינה מדרסים
בהזמנה אישית ( כולל מדידת כף הרגל + נעל/ כפכף בעלות כוללת של 2800 שח
לאחר כשבועיים הגיע הברנש לביתה של האם
והמדרס לא התאים
לאחר חודשים
ו 6 נסיונות מקצה שיפורים
המדרס אינו מתאים לה
התשלום נעשה טרום הגעת המדרס בויזה
( 12 תשלןמים שמהם ירדו עד עתה 2 תשלומים )
הברנש שמולו אנחנו מתנהלים הבטיח לקחת מידה נוספת בביתה של האם
ולעשות לה מדרס חדש
האיש לא עומד בזמנים שהוא התחייב בהם
מבטיח להתקשר ולא חוזר
מבטיח להגיע ולא מגיע
כל פעם מחדש
( מוקלט )
מפליג בסיפורי בדיה
ומוכן לבטל את העיסקה תמורת 1200 שח ( איך הוא הגיע לסכום הזה. הוא לא נותן תשובהה )
דמי ביטול
האם בגילה המופלג מתקשה לעמוד במסע המתיש הזה
ידוע לי שחוק כרטיסי חיוב
לא מאפשר לבטל עיסקה מצד הלקוח
כאשר
מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן לפי מידות או דרישות מיוחדות
מה סיכוייה של הלקוחה במקרה הנ"ל
בתביעה
ו/ או לקבל את כל כספה בחזרה
בנוסף רציתי לדעת עם בתביעה מהסוג הזה ניתן להוסיף עןד "תבלינים"
כמו. עוגמת נפש
זלזול התעלמות ממצוקתה אי עמידה בזמנים חוסר מקצועיות
וניצול חולשתה של הצרכנית מפאת גילה המתקדם, והיותה חסרת ישע
בתודה מראש
לוגי
שלום,
במקרה זה אני מציע להגיש תביעה לביטול עסקה בשל כל המתואר. לכתב התביעה יש להוסיף פיצויים בגין עוגמת נפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר