שלום,
אשמח לעזרתכם במקרה הבא:
הזמנתי חבילת נופש לחול דרך סוכנות נסיעות א', כשהגעתי לנמל תעופה לאחר שהמתנתי תור ארוך נאמר לי בדלפק שאני לא רשומה לטיסה ,אין בכלל מספר כרטיס טיסה כזה ואין לי מקום בטיסה
לאחר בירורים של סוכנת נסיעות הסתבר שהסוכנות א' מזמינה את הכרטיסים מסוכנות ב' (משהו שלא הוצג בפניי) וסוכנות ב' עשתה שינויים בטיסה בלי לעדכן אותי אלא שלחה מייל לאיזשהי סוכנת בסוכנות א'
לפי השינויים הטיסה שלנו הייתה מוקדמת יותר וכיוון שלי היה ביד כרטיס טיסה לשעה מאוחרת יותר נמטוס כבר המריא
הוצע לנו להמתין לטיסה הבאה ב 19 בערב (כאשר הטיסה הראשונה הייתה ב 13) לא הסכמתי לכך
כל החופשה נהרסה ובנוסף אני לא מקבלת תשובות לגבי החזר הכסף שלי
סוכנות א מפנה אותי לסוכנות ב , נאמר לי לכתוב מכתב תלונה ולחכות שלא ברור מתי יחזירו לי את הכסף
סוכנות א מתנערת מכל אחריות וטוענת שאני אמורה לעשות בירורין רק מול חברה ב
מה מומלץ לעשות במקרה כזה? האם לחכות לתשובות מהם או להגיש תביעה?
חברה א אמרה לי לכתוב מכתב תלונה אבל לא רוצים להעביר את המכתב שלי שבו אני דורשת פיצוי
אין למי לפנות וממי לדרוש אלא רק הטענה שלהם שאני צריכה לחכות
אם אני מגישה תביעה אז להגיש על שתי החברות או אחת מהן?
ואיזה סכום סביר לבקש במקרה כזה בהנחה כי שולם 4000 שח עבור הנופש ?
תודה
שלום,
במקרה זה אני מציע לך לפנות לעו"ד כדי שיטפל בעניינך המשפטי מול החברות.
בהתאם למתואר מגיעים לך פיצויים כספיים ישירים ועקיפים לרבות עוגמת נפש בגין רשלנות החברות בעניינך.
לשאלתך אני מציע למצות את העניין מול החברות באמצעות מו"מ ורק אם העניין לא יסתיים בדרך זו, להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות בגין החברה ממנה רכשת את הטיסה.
במידה ואת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר