אימי כבת 80 נעזרת בשירות מעבדה עד הבית, שירות הניתן בתשלום מראש בעת ההזמנה לחברי כל קופות החולים, במסגרת השירות מגיע אח\אחות לביתה ולוקח ממנה בדיקות דם. בפעם האחרונה שהזמינה את השירות האח היה אמור להגיע בין 7:30 ל 10:00, ובשעה 9:40 התקשר ואמר שהוא שכח להגיע, אנחנו מכירים את האח הזה כבעייתי מפעמים קודמות (הוא כבר עשה את זה בעבר ) וביקשנו בכל הפעמים שהזמנו את השירות לא לשלוח אותו, ומנהלת השירות הכניסה את זה כהערה במחשב (מבצע ההזמנה רואה זאת) אימי חיכתה לאח בצום משש בבוקר כשהתעוררה עד 10:00. האם ניתן לתבוע פיצוי כספי, ומהו פיצוי סביר?
שלום,
אני לא הייתי רץ לתבוע אלא להסדיר את הענין מול הגורמים הרלוונטים.
במקרה זה ניתן לטעון לעילת תביעת רשלנות ופיצוי כספי בגובה הנזק ועוגמת הנפש שנגרמו בשל אי הגעתו.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר