שלום,
אנו נמצאים בסחבת עם חנות ממנה רכשנו ריהוט לבית כבר מחודש פברואר 2017 (כמעט 9 חודשים עברו מאז), וטרם קיבלנו את ההזמנה בשלמותה, אלא חלקים ממנה. את התשלום הם קיבלו כמובן.
בשבוע שעבר שלחתי להם הודעה ובה ציינתי כי סבלנותנו פקעה, שהכל מתועד ומוקלט, ובמידה ועד סוף השבוע הנוכחי אנחנו לא מקבלים הכל - זה מועבר לטיפול עו"ד.
ענו לי ואמרו שזה יגיע אליי בתחילת השבוע (כעת סוף השבוע כבר).
שלשום יצרו איתי קשר (יום שלישי), וסגרנו שיגיעו אליי להביא לי ה-כ-ל ביום רביעי משעות הצהריים ואילך.
***לא הגיעו אתמול, ולא הודיעו***
זו כבר הפעם המי יודע שזה קורה. הפעם לא מעוניינת לוותר..
שתי שאלות בנושא:
1. האם ישנה עילה לתביעה על כל הסחבת?
2. האם אנחנו זכאים לפיצוי כספי על אי הגעתם אתמול, בהתאם לחוק הטכנאים או לכל חוק אחר בנושא?
שלום,
1. כן בוודאי
2. לא. אבל אתם זכאים לפיצויים בגין רשלנות, הפרת הסכם, חוסר תום לב, הפרת הוראות חוק הגנת הצרכן ועוד ועוד, שזה הרבה יותר מהסכום הקבוע בחוק הטכנאים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר