הי
הזמנתי חופשה בהתאם למחיר שצויין באינטרנט ובפרסומות שונות . שלחתי מייל לחברה שמארגנת את החופשה, והתקשרה אלי נציגת מכירות. הנציגה לא ציינה בפניי שום שינוי במחיר (ולדעתי אף לא ציינה מחיר כלל בשיחה. אין לי את השיחה מוקלטת. לחברה יש ) ורק לאחר הרכישה גיליתי בקבלה שחוייבתי במחיר גבוה יותר . פניתי אל החברה שוב במייל, נציגה אחרת חזרה אליי ולאחר שהסברתי לה את הסיפור ואמרתי לה שאני רוצה לקבל את החופשה במחיר המקורי, היא ציינה שתשמע קודם את ההקלטה של השיחה. לאחר ששמעה את הקלטת השיחה היא חזרה אליי ואמרה שהיא מוכנה "לפנים משורת הדין" לבטל את העסקה ללא חיוב דמי ביטול. אני התעקשתי שאני זכאי למחיר המקורי ושאני רוצה את החופשה במחיר בו רכשתי אותה והנציגה טענה שזה לא אפשרי כי נגמרו החדרים במחיר הזה (המחיר השני כלל לא צויין באף פרסומת) .
האם יש לי "קייס" משפטי וחוק שמגן עליי במקרה שכזה ? (רכישה טלפונית, מחיר שמפורסם באינטרנט ובמודעות רבות)
שלום,
כן בוודאי בהתאם לחוק הגנת הצרכן אתה גם זכאי לפיצוי של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר