שלום,
לההורים שלי יש תשתית אינטרנט של בזק מ 2011.
עכשיו הם ביקשו שאעזור להם בחשבוניות, וראיתי שהם משלמים על שירות
"תמיכה ואחריות" על הראוטר כ 15 ש"ח בחודש, מזה שש שנים!!
בשיחה עם בזק נאמר לי שמכיוון שההתקשרות נעשתה לפני שש שנים, אין להם תיעוד של השיחת טלפון / מסמך חתום שבו ההורים שלי מבקשים את המוצר.
יש להם מספר אסמכתא של ההזמנה, מה שהנציג רשם.
ומכיוון שזה מופיע בחשבוניות והם לא אמרו שום דבר, אז זה מראה שהם רצו את המוצר.
הם אמרו שזה מוצר שלא צריך לחדש, ולכן כשההורים שלי חידשו את החבילות של האינטרנט זה אף פעם לא עלה בשיחה.
אני חושב שאף פעם ההורים שלי לא ביקשו את המוצר הזה, מבחינה חוקית איפה אני עומד??
תודה
שלום,
בהתאם לדברים המתוארים נדמה כי יש לפנות לחברת בזק ולדרוש מהם החזר כספי בגין כל הסכומים שהוריך שילמו במהלך השנים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
כמובן שעשיתי זאת, הם אמרו שיש להם מספר פניה לשיחה וזה מהווה אסמכתא משפטית, ושבגלל שההורים שלי לא אמרו כלום כל השנים האלו,
הם לא יחזירו את הכסף.
מה הצעדים שאני צריך לעשות?
הם מחוייבים לשמור תיעוד של שיחות כל כך הרבה שנים?
שלום,
נתחיל מזה שעליך לבקש להראות לך אותה אסמכתא (הוכחה לכך שהוריך ביקשו את השירות).
בוודאי שהם מחויבים להחזיק את כל המסמכים לפחות 7 שנים.
אם אין להם ראיה רלוונטית זו בעיה של החברה.
אני ממליץ לך לפנות אליהם באמצעות מכתב מעו"ד ולאחר מכן הגשת תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר