היי
רכשתי באינטרנט מכונת כביסה שזמן האספקה שלה על פי הכתוב באתר הוא עד 5 ימי עסקים
כיומיים לאחר הרכישה התקשרו לתאם מולי אספקה (התקשרו מהספק ולא מהחנות) ביום שתואם אף אחד לא הגיע ולא עדכן על כך שלא מתכוון להגיע..
למחורת יצרתי קשר עם החנות שלא הייתה מוכנה לקבל אחריות על כך שהמוצר לא סופק ביום שנקבע
והעבירו את הטיפול לספק שמבחינתו קבע מועד אספקה חדש (יש לציין שחמשת ימי העסקים כמובן עברו ) ולגבי כך שהמוצר לא הגיע הגיע ביום שתואם התשובה הייתה "לא יודעים מה קרה"
השאלה האם יש פה מקום לתביעה בעקבות כך שהמכונה לא סופקה ביום שתואם ובנוסף סופקה לאחר תום חמשת ימי העסקים כפי שהובטח . ומול מי לנהל את התביעה החנות,הספק,גם וגם ?
שלום,
כן יש לך עילה לתביעה בעניין זה.
מול הגורם ממנו רכשת את המוצר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר