שלום רב,
שלחתי לתיקון מכשיר סלולרי למעבדת היבואן. לאחר עשרה ימים הודיעו לי, כשהתקשרתי לברר ,שהמכשיר לא תקין ויוחלף לחדש אך אני צריך להמתין כמה ימים מפני שהוא לא קיים במלאי. שאלתי אם יש אפשרות למכשיר חלופי וענו שאין להם אופציה כזאת ועלי להמתין כמה ימים. שאלתי אם אפשר לברר מתי יגיע המכשיר משום שאין לי עוד מכשיר והמכשיר שמסרתי כבר נמצא אצלם עשרה ימים, אך הם ענו שאין אפשרות לדעת וברגע שיגיע יעדכנו אותי.
רציתי לדעת האם מוצר שנמצא פגום בתקופת האחריות יכול להילקח ואספקת המוצר במקומו יכולה לערוך כמה זמן שיחליט הספק?
בתעודת האחריות כתוב שאם המוצר מקולקל יינתן מוצר חדש במקומו או שיוחזר כספו אך לא מצוינת תקופה ולכן לדעתי הכוונה למיידי.
אודה לתשובתך.
אילן
שלום,
על החברה לפעול בהתאם לכתב האחריות הנמצא בידך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר