אהוד שלום! אבא שלי טס עם חברת טורקיש איירלינס ביום שבת בלילה, ולצערנו כשנחת גילה שהמזוודה שלו לא בנמצא. הוא הגיש בשדה התעופה דו"ח של איתור כבודה ומאז הוא מחכה למזוודה. התקשרתי אינספור פעמים לחברה, עד שקיבלתי מענה, העבירו אותי מאדם לאדם, אמרו לי להתקשר לחברה אחרת שאחראית על הכבודה שלהם שם נענתי בצורה דוחה, מזלזלת ולא עוזרת בכלל. ניסיתי לחזור שוב לחברה ואין אצלם מענה כבר כמה שעות. הבנתי משיחות קודמות שהמזוודה שלו אמורה לנחות ב-12 היום (כבר עברה השעה) בשדה התעופה שבו אבי נחת אבל יותר מזה לא הצליחו לספק לי מידע. אני רוצה לדאוג שהמזוודה תגיע אליו בהקדם כיוון שיש לו תרופות חיוניות במזוודה ובנוסף אני רוצה להגיש תלונה על אי הגעת המזוודה אך לא הצלחתי למצוא באתר של החברה טופס שאפשר להגיש דרכו את התלונה. אתה יכול לעזור לי בבקשה?
שלום,
אינני אוהד. פנית לעו"ד העוסק בתחום תביעות קטנות ודיני צרכנות.
את מוזמנת לפנות למשרדי ואשמח לעזור.
השירותים בתשלום.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר