שלום,
ביום שישי האחרון 8/12 ביצעתי רכישה של ספה בשעה 13:24. הספה היא בהתאם לדגם קיים עם שינויים שביקשנו לעשות במוצר.
ביום ראשון 10/12 הגעתי לחנות כדי לבטל עסקה בשעה 11:30.
המוכר בחנות אמר כי אם אני מבטלת אני חייבת לשלם 35% דמי ביטול כי זה מה שרשום בטופס ההזמנה.
ע"ג טופס ההזמנה רשום "ביטולים ושינויים בהזמנה בחלוף 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה יחייבו את הלקוח בדמי ביטול בסך 35% ממחיר הזמנה זו".
המוכר התעקש שאין לו איך לזכות אותי במקום ויש להעביר את זה לאישור בהנהלת חשבונות אם בכלל יסכימו לבטל את העסקה.
חשוב לי לציין שבאותו מעמד אמרתי למוכר שאני לא מוכנה שיחייבו אותי ולא רוצה את המוצר אז הוא הוציא את העתק ההזמנה, קרע אותו ואמר שזה לא נשלח ליצור.
מנהל החנות חזר אלי אחר הצהריים ואמר שמכיוון שעברו 24 שעות ממועד ביצוע העסקה אם אני רוצה לבטל אני אחוייב ב-35%. כמובן שלא הסכמתי ואמרתי במפורש שאני אוסרת עליהם לעשות כל שימוש נוסף בכרטיס האשראי.
חשוב לי לציין שני דברים נוספים:
1. השינויים היו ללא תוספת מחיר.
2. מי שחתם על ההזמנה (שבה מצוינים דמי הביטול ופרטי המוצר) הוא המוכר...ולא אנחנו. אנחנו חתמנו רק על החיוב באשראי.
כרגע אני לא מצליחה לקבל תשובה מהחנות למה הם טוענים שעברו מעל 24 שעות ואיפה ההזמנה עומדת...
האם מותר להם להתנהל כך? האם זה חוקי לחייב אחרי 24 שעות (לא שעברו 24 שעות כי באמצע היה יום שבת) ב-35% דמי ביטול?
מה אני יכולה לעשות בנושא? תשלום ראשון יורד ב1/1....
תודה
שלום,
בהתאם לסיפור המעשה שאת מתארת, רכשת מוצר בהזמנה מיוחדת ולכן בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עיסקה), אינך יכולה לבטל את העסקה בהתאם לחוק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר