שלום,
סגרנו עיסקה על רכישת פאה נוכרית ותוך שבוע ביקשנו לבטל את העיסקה. בפועל שילמנו רק על חשבון הפאה (העסקה הינה 6000 שקל ושולם ע"ח 2000 אשראי ו-1000 מזומן. )עפ"י נוהלי החנות ביטול עסקה הינו תוך 48 שעות. שתי שאלות:
1. האם הנוהלים תואמים את חוק הגנת הצרכן ? האם ניתן לא לבטל עסקה תוך 14 יום?
2. הפאה עדיין לא סופקה. האם עדיין ניתן לטעון שעברו מעל 48 שעות מהעיסקה? (עברו מעל 48 שעות מהתשלום ע"ח)
שלום,
כדי שאוכל לענות על שאלתכם, עליי לקבל מכם מידע נוסף.
האם ההזמנה היא הזמנה מיוחדת או שמדובר על מוצר הנמצא בחנות ?
החוק הקובע בעניינכם הוא : תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלום, סגרנו עיסקה על רכישת פאה נוכרית ותוך שבוע ביקשנו לבטל את העיסקה. בפועל שילמנו רק על חשבון הפאה (העסקה הינה 6000 שקל ושולם ע"ח 2000 אשראי ו-1000 מזומן. )עפ"י נוהלי החנות ביטול עסקה הינו תוך 48 שעות. שתי שאלות: 1. האם הנוהלים תואמים את חוק הגנת הצרכן ? האם ניתן לא לבטל עסקה תוך 14 יום? 2. הפאה עדיין לא סופקה. האם עדיין ניתן לטעון שעברו מעל 48 שעות מהעיסקה? (עברו מעל 48 שעות מהתשלום ע"ח)
בהמשך לשאלתך הפאה הינה פאה סטנדרטית מקופסא שנבחרה בחנות ולא נלקחה. היו אמורים לעשות התאמות שלא נעשו וכבר ביום ראדון שלושה ימים טחרי העיסקה סוכם עם בבעלת החנות שבכל מקרה הפאה שנבחרה מבוטלת . ובנתיים התשלום הינו ע"ח רכישת פאה כל שהיא ולא פאה מסויימת בכלל. (אפילו לא סטנדרטית)
שלום,
אם כך יש לפעול בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר