שלום וברכה
אימי רכשה מוצר חשמלי (מקציף חלב) מחברת נספרסו. היא שילמה בעבורו וחברת השליחויות שלחה לאימי הודעה שהיא מגיעה ביום ראשון במהלך היום. אימי נשארה ביית כל היום וכשהתקשרה בסוף היום אמרו לה "נבוא מחר", כך קרה 5 ימים רצופים.
אימי עדיין לא קיבלה את המקציף אך מיותר לציין את גודל עוגמת הנפש והכעס שריתקו אותה 5 ימים לבית.
השאלות הן:
- את מי עליה לתבוע? את נספרסו או את חברת השליחויות העובדת בשירותה?
- מה הסכום שעליה לתבוע? 600 שח על כל יום או חישוב אחר?
- האם יש ביטוח לעוגמת הנפש בתביעה?
תודה רבה
יוסי
שלום,
מקריאת שאלתך אתה מנסה לכוון ל"חוק הטכנאים". חוק הטכנאים לא חל במקרה שאתה מתאר. אין מדובר בטכנאים אלא בשליח.
1. לתבוע את חברת נספרסו, אך אין בעיה לתבוע את 2 החברות ביחד.
2. הסכום הוא הנזק שנגרם לאמך.
3. ביטוח לעוגמת נפש ? לא הבנתי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר