שלום ,
ביקשתי מבזק לנתק אותי מהקו קל מה-01.06.2017 , מאחר והיה חסר לי אמצעי זיהוי לא נותק הקו והמשיכו לחייב אותי ב- 28.09.2017 , ביקשתי שוב לנתק אותי ואף המשכתי לשלם חשבוניות שנשלחו אותה נציגה הבטיחה שניתקו אותי.
ב-14.11.2017 פניתי שוב לבזק לאחר ששוב שלחו חיובים והפעם לא העברתי לסדר היום הייתי איתם יום שלם בטלפון עד שחזרה אלי נציגה והבטיחה שהקו מנותק ובגלל שהם לא ביצעו מעקב מה-01.06.2017 שאכן תועד שאני מבקשת שינתקו אותי יזכו אותי החל מתקופה זו.
בתאריך 13.12.2017 אני מקבל שוב חשבונית למייל בגין עמלת גביה וקו קל עבור 10 ימים אחרונים עד 14.11.2017. אני מרגישה שזו מלחמת התשה ועל אף שמדובר בסכומים קטנים זה מפר את שגרת יומי ושלוותי שכן אני לא רואה את הסוף איתם.
האם יש כאן עילה לתביעה?
שלום,
יש עילה לתביעה באם הודעת כדין על ניתוק, למרות זאת לא ניתקו אותך והמשיכו לחייב אותך וכמובן יש לך את כל הראיות להוכחת טענותיך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר