לפני 3 חודשים הזמנתי דרך אינטרנט ספר יד שניה בחנות ספרים. אז ספר לא היה זמין ונאמר לי הספר יגיע בקרוב וכך נמשך עד היום. התשלום לא בוצעה – ז’’א לא נגבה כסף הייה תשלום בכרטיס אשראי.
שאלות:
(1) האם אני יכול לבטל את ההזמנה?
(2) אם כן, אז לפי איזה חוק ולפי איזה סעיף של החוק?
(3) האם אני צריך לשלם דמי-ביטול?
(4) האם ניתן לשלוח בדוא"ל לעסק קובץ-הבקשה עם חתימה שנעשתה בעזרת לוח כתיבה אלקטרוני או שצריך להדפיס, לחתום ידנית,לסרוק ורק אז לשלוח?
תודה מראש.
שלום,
1. כן
2. בהתאם לחוק הגנת הצרכן ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה)
3. לא
4. כל שאתה צריך לעשות זה לשלוח אל החברה מייל עם הודעה על כך שאתה מודיע על ביטול עסקה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר