שלום, התקשרו לאמא שלי נאמרו לה שלפני חצי שנה היא הזמינה מועדון שלהם ושנגמרה חצי שנה חינם ועכשיו היא חייבת לשלם. אמא שלי אמרה להם שלעולם לא עשתה שום מועדון שלהם, אך הם לא היו מוכנים לשמוע כל הזמן אמרו לה שהיא חייבת לשלם ושאם היא תשלם מייד היא תשלם רק 1999 ש״ח. אמא שלי שמאוד נבהלה בסופו של דבר שילמה להם.
אני פניתי ל״קונים ונהנים״ וביקשתי לבטל את העסקה כי הופעל לחץ על אמא שלי ורק בגלל זה היא הסכימה ומכיוון שלא עברו 14 יום מיום הרכישה זכותה לבטל. נאמר לי בתשובה שאין באפשרותם לבטל כי העסקה בעצם נעשתה לפני חצי שנה וזה רק התשלום עכשיו כי חצי שנה ראשונה זה חינם. ביקשתי מהם שישלחו העתק של הסכם בינם לבין אמא שלי. הם אמרו לי שהסכמה ניתנה טלפונית אבל יש להם הקלטה של השיחה ואת החתימה הקולית. ביקשתי מהם לשמוע את ההקלטה, נאמר לי שאין שום בעיה ושיחזרו אלי כדי להשמיע לי. עבר יום וחצי ואף אחד לא יצר קשר.
איך אני צריכה לפעול כדי לבטל את העסקה?
שלום,
אני ממליץ לך לפנות לעו"ד כדי לבטל את העסקה.
כנראה ומניסיוני זו הדרך היחידה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר