חברתי רכשה ספפה נפתחת .הזמינה בתאריך: 20/07/17 ואחרי ים של הבטחות הגיעה רק בסוף אוגוסט .באמצע חודש 12/2017 נמצא ליקוי בארגז מצעים. מייד דיווחה לרשת "מרכז לרהיט" ברשלצ ששם רכשה.לפני כשלושה שבועות אחרי מרדפים וים של טלפונים והתחמקויות שלהם שלחו שליח עם ארגז מצעים חדש. אך מה הארגז החדש לא התאים במידותיו ובכל זאת הורכב כלומר פתיחת המיטה לא מתאפשרת. המוביל שהחליך את הארגז התנצל והבטיח לחזור עד סוף השבוע עם ארגז מתאים . הבחור מאז לא עונה וכשכבר עונה אומר שזו לא בעייה שלו וכל פעם ממציא תירוץ. אציין שכל ההתנהלות מולם מרגע הרכישה ועד להיום מוקלט ומתועד. הכלללללל עד הפרט האחרון. השאלה מה אנו עושים. אני שוקל להתקשר ולאיים עליהם שאם לא יחליפו מייד את הארגז למתאים אני מפיץ את כל הסיפור בכל רשתות החברתיות כולל הקלטות והתכתבויות והאם זה חוקי גם בבית המשפט כראייה. אני אובד עצות ממש
שלום,
אתחיל מהסוף ואומר כי אני ממליץ לך, בשלב זה, שלא להפיץ דבר ברשתות החברתיות כיוון שאתה תהיה חשוף לתביעה בגין לשון הרע.
אני מציע לך לפנות לחברה באמצעות עו"ד כדי שלהסדיר את העניין מולם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר