שלום רב
ברשותי מכשיר כושר אליפטיקל שנקנה לפני כ-5 שנים מחברה בארץ. בשנתיים הראשונות היה בשימוש מועט, אבל לפני כ-3 שנים, התחלתי להשתמש בו באופן יומיומי.
מרגע זה, החלה תקלה חוזרת שמהותה שבירה חוזרת של ציר גלגל התנופה האחורי. תקלה זאת חזרה בתקופה זאת בממוצע כל שלושה חודשים. התקלה תוקנה ע"י החברה לעיתים בתשלום מלא (500 ש"ח) ולעיתים בהנחה או בחינם.
בפעם האחרונה שזה קרה, פניתי לחברה בטענה שהגיעו מים עד נפש וכי אני מעוניין בהחלפת המכשיר\החזר עלותו.
החברה לקחה את המכשיר לבדיקה, ביצעה בו תיקון כלשהו, אך מאותו רגע, הם ניתקו עימי קשר. כלומר לא מוכנים לדון איתי בחלופות או לענות לשאלותי בנוגע למהות התיקון (במייל, בפקס או במענה להתראה לפני תביעה).
יש לציין כי טכנאים שביקרו אצלי אמרו שמדובר בחלק שהוא נקודת תורפה במכשיר ושיש איתו הרבה תקלות. כמו כן, יש לציין שמדובר במכשיר ביתי יקר יחסית (כ-4000 ש"ח) שמשווק כמתאים לחדרי כושר בינוניים.
האם ניתן לתבוע בתביעות קטנות במקרה זה?
שלום,
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר