שכנעו את אמי (בת 75) לרכוש מוצר קוסמטיקה (מכשיר חשמלי) בעסקה מתמשכת על פני 36 חודשים ובסך כולל של 13000 שח (13 אלף). אמי חתמה על החשבונית של כרטיס האשראי ובעל העסק גם דאג שיהיה כתוב שם שאין ביטול ולא ניתן גם להחזיר את המוצר. אמי שהבינה שעבדו אליה החזירה את המוצר 4 ימים אחרי. (קנתה אותו ביום חמישי והחזירה ביום שני, 4 ימים לאחר מכן). בעל החנות לא רצה לקבל את זה בחזרה אבל היא התעקשה והשאירה את זה שם והלכה. האם היא זכאית לביטול עסקת האשראי? תודה רבה
מדובר במכשיר חשמלי שהיא לא השתמשה בו כלל. אך כבר בחנות עצמה, העובדת פתחה את זה ונתנה לה לנסות (הניסוי לא היה מוצלח והיא התלוננה שזה כואב לה. בכל זאת הצליחו לשכנע אותה לקנות את זה)
בבית היא לא פתחה ולא השתמשה בזה כלל.
לגבי החתימה שלה - זה היה על האישור של ויזה. הם טוענים שהיה כתוב שם שאין החזר או החלפה של המוצר. היא לא זוכרת. בקבלה שהיא קיבלה רשום: "מדיניות החברה: אין החזרה. החלפה עד 48 שעות בצירוף חשבונית מקור."
שלום,
בהתאם למתואר ניתן לבטל את העסקה מכוח חוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר