לפני כשבועיים וחצי שמו ליד הדלת שלי (לא הייתי בבית) חבילה גדולה - ארון שירות פלסטיק. אמנם הזמנתי ארון כזה, אבל לפני כחודשיים, והוא סופק לי. אותה חברה עשתה טעות ושלחה לי שוב ארון, והם מסרבים לקחתו. זאת אומרת, הם אמרו לי להשאירו ליד הדלת שלי במסדרון ויבואו לקחת אותו - וכך הם אומרים לי כבר שבועיים. בשיחה האחרונה נמסר שהערב יבואו לקחתו, ולא באו. לא עונים לי שם יותר, וכשאמרתי אז שאזרוק את הארון אם לא יגיעו אמרו שמה פתאום ואסור לי. מה אני אמורה לעשות עכשיו? הכתובת של העסק לא ברורה לגבי משלוח. האם מותר לי להעיף את הארגז לכל הרוחות?
שלום,
אין לך אחריות על הארון שעומד מול דלתך.
על מנת לנהוג בתום לב אני מציע להודיע בכתב לחברה על העניין ולהגיע בתוך 3 ימים לאסוף את המוצר אחרת המוצר יזרק לפח.
כלומר אני מציע להודיע לחברה בצורה חד משמעית שיש להם 3 ימים בלבד.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
אין לי אפשרות להשיג את הכתובת שלהם (שתי כתובות שונות ובאף אחת הם לא קיימים). האם הודעה בוואטסאפ מספיקה?
שלום,
כן בהחלט.
אין צורך לפנות אליהם במכתב רשום ורשמי. את צריכה להודיע להם בלבד.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר